wtorek, 13 sierpnia 2013

WESTWING - dla Twojego domu

Ostatnio znalazłam świetny sklep internetowy z różnymi rzeczami do domu. Jeżeli chcecie, aby Wasze mieszkanie były klimatyczne, oryginalne, zachęcam Was do zapoznania się z ich ofertą. Dodatkowo za zarejestrowanie się otrzymujecie bon o wartości 50 zł. Nie warto? Przekonajcie się sami!






















I jak podoba się Wam? Jeżeli tak to zapraszam TUTAJ Rejestrując się pod tym linkiem korzystacie z mojego zaproszenia i otrzymujecie bon w wysokości 80 zł.

10 komentarzy:

  1. pomyslowe :))
    bede cie obserwowac, masz tu tyle ciekawych rzeczy.. :))
    jesli znajdziesz chwilke, zapraszam do mnie. dopiero zaczynam, ale moze cos cie zainteresuje.. ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie świetne :)
    Musisz pisać częściej , bo ciągle czekam na jakieś notki,a są coraz rzadziej,a jest tu tyle ciekawych rzeczy :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio miała dużo spraw do załatwienia, do tego doszła przeprowadzka do Krakowa i oczywiście brak internetu. Na szczęście internet już mam, więc obiecuję poprawę :)

      Usuń
    2. Znam skądś te przeprowadzki :) Pozdrawiam !

      Usuń
  3. śliczne rzeczy!:) ta tacka z ptaszkiem bardzo by mi się przydała, do tego jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, porady i uwagi :)

Pozdrawiam ;*