niedziela, 30 czerwca 2013

Inebrya, Kromask - maska odświeżająca kolor włosów



OD PRODUCENTA:                                                                                                                                       

Kromask Professional, niezastąpione rozwiązanie dla włosów naturalnych, farbowanych oraz z pasemkami. Kromaski są doskonałe do odświeżenia koloru między okresami farbowania. Nadają włosom piękny połysk poprzez intensywne refleksy. To niezbędna pomoc dla wszystkich włosów pozbawionych blasku, matowych, które utraciły swoją witalności.

Sekretem natury wykorzystywanym w Kromask Professional jest olejek nyamplung, pozyskiwany z tłoczenia na zimno nasion wydobywanych z rdzenia Calophyllum Inophyllum - drzewa rosnącego na wyspach Pacyfiku. Bogaty w tokoferole oraz inne antyoksydanty olejek ma wyjątkowe właściwości ochronne. Czystość wykorzystywanego przez nas surowca potwierdza specjalny certyfikat Ecocert.

Dzięki temu, że maski tworzone są na bazie kwaśnego Ph (3,5) utrzymują efekt odżywienia na dłużej, a zawarte w nich specjalne pigmenty podkreślają piękno koloru włosów. Unikalna technologia CGE – Color Grip Extra System - zapewnia niespotykaną gładkość oraz czyni włosy gęstszymi. Po zastosowaniu produktu włosy nabierają blasku i świetlistych refleksów.

Wszystkie produkty z linii Kromask Professional są odpowiednie także dla młodzieży, ponieważ są całkowicie pozbawione amoniaku oraz składników utleniających.


SKŁAD:                                                                                                                                                          

Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Quaternium 82, HC Blue 2, HC Yellow 2, Parfum, Methoxy PEG/PPG7/3 Aminopropyl Dimethicone, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Calophyllum inophyllum seed oil, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.


MOJA PRZYGODA Z TĄ MASKĄ:                                                                                                              

Posiadam odcień kasztanowy. Do maski robiłam kilka podejść.

Pierwszy raz użyłam jej przed pójściem do szkoły. Wstałam o 6, umyłam włosy i nałożyłam maskę. Po 20 min spłukałam. Podczas suszenia włosy wciąż wydawały mi się mokre, więc suszyłam dalej. W końcu spostrzegłam, ze nie są one mokre, a tłuste po tej masce. Niestety było już po 7 i nie mogłam znów umyć włosów, bo musiałam już iść do szkoły. Tym bardziej, ze na pierwszej lekcji był sprawdzian... Nie mając wyboru włosy związałam w kok, aby nie było widać, jak bardzo są przyklapnięte i tłuste. Najgorsze było to, że nie było żadnego efektu jeżeli chodzi o kolor włosów. Maskę nakładałam na moje naturalne włosy. Nie były ani przyciemnione, ani żadnych refleksów... Kompletnie nic! 

Następnym razem nałożyłam maskę i po 20 min spłukałam i dodatkowo umyłam szamponem. Efektów dalej nie było. Robiłam jeszcze kilka podejść trzymając maskę 5 min i 30 min, jednak to nic nie dało.


PODSUMOWANIE:                                                                                                                                        

Praktyczne opakowanie z pompką, która niestety u mnie się zacinała. Maska nie odświeżyła koloru moich włosów, a szkoda, bo na wizażu ma same pozytywne opinie TUTAJ. Po jej użyciu włosy były tłuste, oklapnięte, obciążone, dlatego nie było mowy, żeby nie zmyć jej szamponem. Nie nawilża jakoś specjalnie włosów. Na pewno po jej użyciu były miękkie, miłe w dotyku, ale nic poza tym. Produkt trzeba nakładać rękawiczkami. Niestety nie jest wydajna.


CENA:                                                                                                                                                              

44,99 zł za 300 ml kupiłam ją na expert-kosmetyki.pl


A Wy używałyście masek odświeżających kolor?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, porady i uwagi :)

Pozdrawiam ;*