niedziela, 30 czerwca 2013

Garnier, Nawilżająca pielęgnacja 7 dni

ODŻYWCZE MLECZKO DO CIAŁA Z EKSTRAKTEM Z OLIWEK 
OCHRONNE MLECZKO DO CIAŁA Z EKSTRAKTEM Z ALOESU



Odżywcze mleczko do ciała

 Skład: Aqua/Water, Paraffinum Liquidum/Mineral Oil, Glycerin,  Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Cetearyl Alcohol, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Dimethicone, Benzyl Alcohol, Bifida Ferment Lysate, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Carbomer, Citronellol, Limonene, Linalool, Methylparaben, Olea Europaea Oil/Olive Fruit Oil, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Xanthan Gum, Zinc Gluconate, Parfum/Fragrance.


Ochronne mleczko do ciała 

 Skład: Aqua/Water, Glycerin, Alcohol Denat, Paraffinum Liquidum/Mineral Oil, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Aloe Barbadensis/Aloe Barbadensis Leaf Juice, Benzyl Salicylate, Bifida Ferment Lysate, Caprylyl Glycol, Carbomer, Citral, Dimethicone, Glyceryl Stearate, Linalool, Palmitic Acid, PEG-100 Stearate, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Stearic Acid, Xanthan Gum, Zinc Gluconate, Parfum/Fragrance.

MLECZKA SPRAWDZAJĄ SIĘ U MNIE TAK SAMO, WIĘC NAPISZĘ JEDNĄ RECENZJĘ. 

Recenzja  

Oba mleczka mają poręczne opakowanie. Bardzo ładnie pachną - zapach czuć również na skórze. Konsystencja nie za gęsta, nie za rzadka - w sam raz. Bardzo szybko się wchłania. Nie pozostawia tłustej, lepkiej warstwy. Nie plami ubrań. Stosowane regularnie sprawiają, ze nasz skóra staje się nawilżona, miła w dotyku, elastyczna, ujędrniona. Na pewno nie sprawdzą się przy mocno przesuszonej skórze. Są bardzo wydajne ze względu na konsystencję.

Kupiłam w promocji 1+1 gratis za 20 zł ( opakowania mają po 400ml), w promocji można kupić za 14 zł

A Wy jak dbacie o swoją skórę? Jakie polecacie balsamy/ mleczka/ masła do ciała?

6 komentarzy:

  1. Nie miałam tych produktów i ogólnie mam mało produktów z Garnier ;) .

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z garniera miałam tylko płyn do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. używam polecam;)


    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uzywam peelingow i kosmetykow profesjonalnych z racji tego ze ejstem kosmetologiem i pracuje w salonie ;). Aczkolwiek mam swoje ulubione perelki na sklepowych polkach rowniez :). Tego balsamu nie probowalam ale lubie gerniera kosmetyki bardzo.
    Pozdarwiam i zapraszam do mnie na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. They look so decadent for the skin! Garnier is great!

    xoxo,
    Suzie Q
    www.StyleCueBySuzieQ.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, porady i uwagi :)

Pozdrawiam ;*