piątek, 26 lipca 2013

Pielęgnacja twarzy cz. II

Po miesiącu pielęgnacji mojej twarzy postanowiłam dodać kilka produktów, aby zobaczyć, jak wpłyną na moją cerę.



Iwostin, maseczka nawilżająco - odżywcza - u wielu osób sprawdziła się. Mam nadzieję, że u mnie również.

Anna, nafta kosmetyczna - użyję jej do toniku do twarzy

Kej, olejek pichtowy - użyję go do toniku do twarzy

   * Do plastikowej buteleczki wlewam olejek pichtowy i naftę kosmetyczną w proporcji 1:4. ( np. 20 ml olejku pichtowego i 80 ml nafty kosmetycznej). Takim tonikiem codziennie będę przecierała twarz w celu jej oczyszczenia.

Savon Noir, czarne mydło peelingujące - będę nim myła twarz.

Himalaya, krem kojaco - osłaniający - będę używała go punktowo na wypryski, jak również na całą twarz na noc.


Pierwsza część pielęgnacji twarzy znajduje się TUTAJ.


Używałyście tych produktów? Jak wpłynęły na Waszą cerę?

3 komentarze:

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, porady i uwagi :)

Pozdrawiam ;*